Hajváltozás

2010.04.18. 05:56

Kedves barátom, Nitaibhavana (akit mások csak Csató Péternek ismernek) megváltoztatta a jól ismert hajzatát.

Mivel ő a Replika frontembere, lelki tanítómestere engedélyével nem kellett még avatáskor sem levágnia. Ha valaki nem látta volna így nézett ki mostanáig.

Általában tud váratlan döntéseket hozni és meglepetést szerezni a környezetének. Most is sikerült neki.nitaibhavana das 2010

Szóval, letolta a rőzsét és csak egy hátsó szikát hagyott meg. Persze az raszta, meg nem akármekkora.

Ha jól tudom még nem sokan láttátok így. Én is csak nemrég futottam össze vele.

Viszont a birtokomba került pár napja egy kép róla az új frizurával.

Íme, most ilyen! (Ki tudja meddig)

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr835142209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2010.04.18. 08:53:47

:) Nagyon jó. Nagyon szeretem ezt az embert. Minden túlzás és nagy szavak nélkül:nagyrészt tőle "kaptam" Krisnát. Nagyon sokat köszönhetek Nitaibhavananak. G A U R A N G A

Ismeretlen_24757 2010.04.18. 15:04:47

Cuki lett... Vagy 20 évvel fiatalabbnak látszik...

Napraforgó 2010.04.21. 14:06:18

Hari, természetesen én is tisztelem és kedvelem a Prabhut:) Ám ez a frizkó szerintem kicsit Maguá-s az Utolsó mohikánból:))
süti beállítások módosítása