Szubál kalandjai 2. rész

2010.04.06. 06:37

Pár napja már tettem fel videó-összeállítást Szubál kalandjairól, most itt a folytatás.

Ha megnézitek, láthatjátok, hogy jártunk a budakeszi vadasparkban, amit nagyon élvezett. Kipróbáltuk a Hajógyári –sziget nagy csúszdáit is. Ez nem a szülők vágya volt, hisz a feleségem kifejezetten frászt kap az ilyenektől és jómagam se vagyok egy nagy lesiklóbajnok. De a döntést az ifjú hozta meg, és nem is egyszer. Kb. 15-20-szor kellett a dombra felmászni és lecsúszni.

Láthatjátok még Szubál barátkozását a bogárkával, a templomi csúszda önálló és lelkes használatát, ill. az új kedvencet, a buborékfújást és kapkodást.  

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr45142192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baboar 2010.04.07. 05:36:18

"A hónapokat is elosztották. Adtak nekik nevet. Én abban születtem, ami február. Az egy hideg idő. Akkor hozott a gólya. Anyu azt mondja, egy nagy tóból, de akkor engem a jég alól kellett kihoznia, mert én már tudom, hogy a víz hidegben jég lesz. Nem fagy meg a jég alatt egy kicsi gyerek? (...) És ki teszi őket oda? Az Isten nem teheti. Istennek, aki legfölül van, annak tudnia kell, hogy ez veszélyes. Ezt csak valaki nagyon rossz csinálhatja, és Isten küldi a gólyát, vegye ki a szegény kis gyerekeket, és vigye jó emberekhez, akik megszárítják. Jókai Anna" szolgátok, N.H.Andrea

littlesue 2010.04.10. 07:20:19

Hari, Szubál nagyon-nagyon aranyos! :) A zene ami a videó alatt szól, igen tetszik, szeretném megkérdezni, ki az előadó (és esetleg le tudom tölteni valahonnan?). Köszönöm; littlesue
süti beállítások módosítása