Hatalmas téma a megfelelő viselkedés, de most csak egy-egy részletet emelek ki, amik napjainkban jellemzőek.
Előtte egy kis bevezető.

Mi köze ennek a Krisna-tudathoz?

A lelki életet néhány nagyon ritka kivételtől eltekintve az emberi létformában lehet gyakorolni. Nem csak attól ember valaki, hogy úgy néz ki, hanem hogy ennek megfelelően viselkedik. Innen lehet továbblépni.

Miért pont én okoskodok?

Ez nagyon jó kérdés, mert én se vagyok túl jó ebben a témában. Budapesten születtem és nagyrészt lakótelepen nőttem fel, ahol a köszönés is ritka. Pont ezért tudom átérezni a problémát és együtt tanulni veletek.

Nézzük az első esetet:

1. Mobilhívás nem fogadása, nem visszahívás

Nyílván vannak helyzetek, amik nem megfelelőek, ilyenkor teljesen jogos. De:
- ha van rá lehetőség vedd fel, és jelezd, hogy mikor tudtok beszélni
- ha te vagy a másik fél, értsd meg a helyzetet és ne akard „beggyömöszölni magad”. Legközelebb biztos nem fogja felvenni neked.
-  üzenj vissza sms-ben, ezt lehet némán is
- ahogy teheted, hívd vissza

Mert:
- nem véletlenül hív
- lehet sürgős, fontos is
- elutasítani, vagy ignorálni valakinek a közeledését súlyos dolog
- ez egy bizonyítvány rólad és a kapcsolatotokról
- ha ezt valaki látja…
- voltál már te is a másik oldalon? Na, pont így érzi ő is.

Ha ezekhez van hozzáfűzni valód, írd meg. Én inkább csak gondolatébresztőt akartam a témával.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr725142162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Runaway 2010.03.05. 17:18:08

A nem visszahívás és sms-ben sem visszajelzés is egy igen súlyos dolog, DE az ennél számomra még súlyosabb, amikor szembe jön veled az illető, akit ismersz x éve és nem köszön. Nem azért, mert haragszik rád, nem azért mert nem vett észre, hanem mert megváltozott a poziciója és onnantól neked földi halandónak már derogál köszönni. Gondolom mindannyian találkoztatok már ezzel a csodálatos jelenséggel.
süti beállítások módosítása