Csalók és becsapottak

2010.02.26. 06:24

A világ televan a címben emlegetett két csoporttal, kis híján pár napja én is erősítettem az utóbbiak táborát.

Autóval jöttem vissza az új M0-áson, amikor azt vettem észre, hogy a leállósávban egy német rendszámú, komoly méretű Merci mellett egy öltönyös úr integet vadul, hogy álljon meg valaki. Megszállt a jólélek és lehúzódtam.

Leengedtem az ablakot amin behajolt, gyorsan megkérdezte, hogy tudok e angolul, de szinte választ sem várva hadarta, hogy ő egy török üzletember és a kezembe nyomta a névjegykártyáját. Elvesztette a visa-kártyáját és nincs nála készpénz és bajban van, mert tankolnia kellene.

Aztán váratlanul lehúzott az újáról két hatalmas aranynaklátszó pecsétgyűrűt, hogy tartsam meg és holnap felhív, találkozunk és visszaadja a pénzt. Mindezt kb. 30-40 másodperc alatt.

Kedvesen rámosolyogtam, majd mondtam neki, hogy elviszem a legközelebbi benzinkútra, ha akarja, de pénzt nem adok. Erre kicsit csalódottan visszavette a gyűrűt és a névjegykártyát és újabb páciens után nézett.

Szerintetek miből jöttem rá, hogy egy csalóval van dolgom? (Több megoldás is van)

u.i.: Legyetek óvatosak!

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr245142155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.gabe 2010.02.26. 09:29:21

belenéztél a szemébe.....

Gudakesa das · http://www.ujaranykor.hu 2010.02.26. 09:33:12

Hare Krisna! Kedves prabhu, van egy tippem: Túl nagy volt a gyűrűk látszólagos értéke a kért összeghez képes. Az anyagi világban nincs olyan, hogy a másik járjon jobban. Durva verseny van, és a legritkább az a törekvés, hogy ügyletben résztvevők kölcsönösen jól járjanak. Gudakesa das

Ismeretlen_117989 2010.02.26. 14:14:45

Nem rossz tippek, de valami gyakorlatiasabb ötlet?

Vágner István 2010.02.26. 14:51:48

Hare Krisna, Szerintem onnét, hogy ha igaz lett volna amit mond akkor elviteti magát a benzinkútra. A gyűrűt ott is felajánlhatta volna valaki másnak. Ráadásul a benzinkútnál több emberrel is próbálkozhatott volna, de ő inkább ott maradt a kocsijánál. istván

Brahman 2010.02.26. 15:16:10

Túl szép volt h igaz legyen...

Runaway 2010.02.26. 19:45:02

Nem kérte el a számodat? :)

mrjd 2010.02.27. 11:59:25

ninja-oszton?

Ismeretlen_117989 2010.02.27. 13:41:36

Persze zseniális megérző képességem is van :) De a praktikus verzió: Ha nem fogyott ki a benzin, miért az autópályán áll meg, és kér segítséget? Ha kifogyott az üzemanyag (pont ott?), akkor az az első, hogy azt akarok szerezni, nem pénzt. Az már csak plusz bizonyíték, hogy a felajánlással nem élt.
süti beállítások módosítása