Amikor az „Om” készült, Dénes, a grafikus barátunk már a Gopálban lakott, így minden másodpercben ránézhettünk a készülő műre. Az ötletadó ismét én voltam. Ez az egyik kedvenc képem, sokáig kint volt az irodámba.

 A szívben lakozó Felsőlelket ábrázolja. Gondoltuk, ha már ennyire direkt és letisztult címet adunk az albumnak, akkor legyen a borító is az.

 Érdekes, hogy az általunk csak „kis színes”-nek hívott lemez igazából nem annyira vidám. Annak indult, de sok nemvárt esemény árnyékolta be.

 Érdemes jól megnézegetni, mert minden négyzetcentiméteren van valami ki ötlet, okosság.

Ha nincs meg, akkor viszont irány beszerezni!  

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr295142112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.gabe 2010.01.20. 14:39:33

hozzám ez a lemez áll a legközelebb... nem lehet betelni vele:) köszönet érte!!!

Brahman 2010.01.20. 19:39:26

Ez volt az első mantra lemez amit megvettem és nem is az utolsó, nagyon jó h kowa és csató is énekel a lemezen. Nekem a milyen szerencsés a kedvencem róla.

Csiga · http://www.concertphotos.hu 2010.01.20. 20:45:26

Mennyit hallgattam régen amikor koleszos voltam,lámpaoltás után,walkmanbe ez szólt mindig. De rég volt:)

norbonc 2010.01.20. 21:10:38

Hát ja.Ez is egy nagyon jó album.
süti beállítások módosítása