Igen, nagy dolog, mivel nem túl gyakran történik, általában minden lemezhez egy készül.

A másik, hogy sok munka volt vele, de megérte: szuper lett a végeredmény!

Már korábban írtam a forgatásról és annak a viszontagságairól. Utána már csak Gábor (Gaobr néven a WMD frontembere) dolgozott vele, illetve én, mint zsűri. Külső szemlélőnek talán fel se tűnik mennyi munka volt vele, hisz a MTV-s profi klipekhez vagyunk szokva, de azt hiszem nem árulok el nagy kulisszatitkokat, hogy ha elmondom, hogy nem pont azokkal a feltételekkel indultunk neki.

Főleg Gábornak kell köszönetet mondanom, aki szó szerint éjjel-nappal csinálta, amikor volt egy kis ideje. A szívét beletette, meg is látszik.

Szóval itt a klip,nézzétek és küldjétek el másoknak is:

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr125142044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mes 2009.11.10. 12:09:21

Jaya! Ez tényleg jó lett, tetszik. A végén még Mantra rajongó leszek. :)

norbonc 2009.11.10. 16:04:45

Hari! Ez az egyik nagyon nagyon nagy kedvencem a legutóbbi albumról. A klip is nagyon jó! :) A szám refrénjét viszont sehogy sem tudom értelmezni a mai napig sem:( "Mielőtt elfelejtenélek,a testemet a betonon hagyom,hogy a gondolataimban kiöljem Veled az ürességem." Egyszerűen nem tudok rájönni az üzenetére. Kérlek Vijaya...segíts! :)

Sahadeva 2009.11.10. 17:03:35

Nagyon nagy! ;)

norbonc 2009.11.10. 17:58:17

Bocsi......kitöltsem,nem kiöljem.

balanuja.das 2009.11.11. 09:51:30

Én úgy értelmeztem a refrént,hogy mondjunk le a testi ragaszkodásról, és emlékezzünk Krisnára.Hagyjuk a testünket a betonon. Persze lehet,hogy tök másra gondolt Jayahari,de hát a verselemzés már csak ilyen.... :)

Ismeretlen_107748 2009.11.11. 14:42:08

nekem teljesen más jött le a szám mondanivalójáról, de pont ez a szép a művészetben :) a klip nagyon tetszik! dinamikus :)

balanuja.das 2009.11.11. 15:38:44

Szerinted miről szól?

Brahman 2009.11.11. 16:25:28

Én is osztom Balanuja das véleményét. Amíg még emlékszünk KRISNA-ra addig próbáljuk meg elhagyni a testünket, mert lehet h a következő életünkben már nem lesz ilyen lehetőségünk.

Brahman 2009.11.11. 16:36:58

Lenne egy olyan kérdésem h (nem kötekedésként)tudtommal a krisnások nem viselhetnek tetoválást, viszont JHD-nak na meg Csató Péternek is van. Vijaya, kérlek elmondanád a lényeget. Előre is köszönöm.

balanuja.das 2009.11.11. 16:39:44

előbb vagy utóbb úgyis a "betonon" hagyjuk majd a testünket,nem?:) Nekem amúgy az egyik kedvenc mantra nótám.nagyon lendületes,a refrén nagyon húz.Ennél már csak egy jobb van:a lélekgyilkos.na ott nem kell magyarázni a szöveget....:)

balanuja.das 2009.11.11. 16:43:18

http://www.youtube.com/watch?v=8Y_-j4nMvxQ ha valaki nem ismerné.a klipp nekem speciel egy kicsit komolytalan a dalhoz képest,de sebaj, a szöveget figyeld!

F.Gabi 2009.11.11. 17:10:56

ez a tetoválás kérdés engemis érdekelne... bűn a tetkó? állítólag a tűzoltóknál is az...kérdem én aki tetovált nem tud tüzetoltani? a klipp szerintem az eddigi legjobb mantra klip nekem kicsit több is mint egy egyszerű klip... jó volt ottlenni mikor készült

norbonc 2009.11.11. 20:12:27

Több bhaktát is láttam,akinek van tetkója,sőt még lelki tanítómestert is. Szerintem a tetoválás nem kizáró ok,hiszen csak egy test,max.egy kicsit összerajzolva:) A lélek attól lehet emelkedett és a tudat is lehet tiszta. Szerintem.

Mes 2009.11.11. 21:16:16

A tetkó előbb keletkezett, minthogy az illető "megbhaktult" volna (az esetek többségében) és igen ocsmányul néz ki a bőröd utána, ha leszedeted + költséges az eljárás uh maradt. Amúgy azt nem tudom hogy, bűn e, de a mi sampradayankban nem szokás a tetoválás (legalábbis nekem ezt mondták). De a hiteles magyarázatra én is kíváncsi lennék.

Eszti 2009.11.11. 22:46:08

Azt gondolom, ahány ember, annyi felfogás és értelmezés:D Nekem erről a számról egy számomra kedves időszak ugrik be, amelyre mindig jó lesz visszagondolni...Egy ember. :) Az új albumról a kedvenc számom, a klip is nagyon jól sikerült! Grat! Szép Napot!

Ismeretlen_117989 2009.11.12. 12:51:29

Kedves többek! A tetoválás témáról nemsokára külön cikk lesz. Már többször jeleztem, hogy szöveget nem magyarázunk. Mindenkinek jelentsen azt, amit neki jelent. Egyébként Jaya Hari írta. Ő meg különösen nem magyaráz... Én még szoktam, és még fogok kommentálni néhány dalt, de csak a sajátokat.

Brahman 2009.11.12. 14:11:01

Ebben a magyarázós dologban igaza van Jaya Hari-nak, mindenki értse úgy ahogy akarja, ahogy neki tetszik.(Szerintem) Amúgy gratula Gaobr-nak,meg nektek is, mert tényleg jó kis klip lett, reméljük h még ezt is láthatjuk az MTV-n.

Ismeretlen_24757 2009.11.12. 21:06:26

Szerintem Jayahari éhes volt amikor írta ezt a szöveget, és akkor arra gondol, hogy a gyomrában tomboló éhséget, vagyis ürességet kitöltse az Istennek felajánlott étellel, vagyis a prasadammal, és akkor maj jó lesz. Ja, és mindezt természetesen itt csinálja a városban. A betonon. Na megyek is és eszek valamit... ;DDDDD Gauranga
süti beállítások módosítása