Az előző bejegyzést, meglepő módon egy Metallica koncertfelvétellel zártam.

Szóval, mit tudnak az öregek? (És most nem csak a Metallicáról lesz szó)

Az első jó tanács, hogy tiszteld őket. Nem kell leborulni előttük, imádni őket, de ne a hibákra, hanem az erényekre koncentrálj. Mert mindenki jól csinál valamit. És aki ilyen sikereket ér el az nem kevés dolgot csinál jól.

Én direkt raktam be múltkor azt a puritán videót róluk, mert sokszor kifogásokat keresünk, hogy „bezzeg” pénz, meg minden, de itt látványos, hogy nem erről van szó.

Tehetség, egyéniség, karizma, rutin, ügyesség, lelkesedés és még sok minden más.

Neked ez mind megvan?

Ha nincs, akkor gyűjts be gyorsan. Mindent úgyse tudsz, de amit csak lehet.
A gyengeségeket, a hibákat is láthatod, de az az ő bajuk, te kerüld ki és ne törődj vele.

Kicsit durva példa

Sétálsz egy gyönyörű parkban. Minden csodálatos, de egyszer csak a sétány közepén egy kupac kutyaszart veszel észre. Két választásod van:
1. Elkezdesz kiabálni, panaszlevelet írni, minden, és eldöntöd, hogy bizony az én kis kertem ennél sokkal jobb.
2. Elegánsan kikerülöd a kupacot gyors léptekkel és tovább gyönyörködsz a kertben és ötleteket szerzel, hogy mivel tudod fejleszteni a saját udvarodat.

Te melyiket választod?

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr745142038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F.Gabi 2009.11.06. 06:46:13

hari érdekes volt a metallica videó én azok közé tartozom akiknek tetszett... én úgy gondolom ők már letettek annyit az asztalra,h ezt simán megtehetik:) nekem 1 dolog nem volt érthető a videóval....a bassgitárost nem ismertem fel... de csak ennyi más... hgy mit tennék a parkban, hát továbbsétálnék szerencsétlen kutyának is kell valahol üríteni... az már máskérdés,h a gazdi be-e zacskózza és még 1 kérdés....az ha szimplán csak "jók vagyunk" az magában már 1 jó dolog? vagy az még édeskevés??

Mes 2009.11.06. 19:39:16

3. fogsz egy zacsit felszeded a kutyaszart és az első kukába kidobod :)

Ismeretlen_112188 2009.11.07. 00:56:23

Úgy gondolom azért nincs tisztelete az öregeknek napjainkban, mert sokukból hiányzik a "beérés", a bölcsesség. Ugyanazt az életmódot erőltetik, amit jó pár évtizeddel azelőtt éltek, és emiatt csak egy "vén hülyét" láthatsz bennük. Próbálnak elszalasztott lehetőségeket behozni,még több élvezetet meríteni, vagy megkeseredetten mindent megmérgezni maguk körül. Szerencsére akad kivétel ez alól bőven. Na Őket becsüljük meg, amíg még velünk vannak!

Ismeretlen_117989 2009.11.07. 08:16:31

Kedves Mes! Semelyik példa, nem tökéletes, ez se. A fő dolog, amire én gondoltam, az emberek hibái. Azok sajnos nem kidobhatóak, csak kikerülhetőek. Kedves bhaktakarcsi! Olvasd el légy szíves még egyszer az írást (ha kell többször is). Aztán ülj le és gondolkozz egy kicsit…
süti beállítások módosítása