Szubál az új Govindában

2009.11.02. 06:39

Szombaton este kis családunk benézett az új Govinda étterembe, ami a héten nyílt meg.

A megnyitón nem voltam ott, mert volt egy pár dolgom aznap este (is), meg én amúgy is szeretem inkább nyugisan megnézni a dolgokat.

Szóval, vásárlás után betértünk az új helyre, ami a kis Váci utca mellett, a Veres Pálné és a Papnövelde utca sarkán található. Nagyon pofás lett a kis hely, konyhát is leteszteltünk, az alábbi videón Szubál látható Anyukával falatozás közepette:

Történt egy másik érdekesség is ott. Épp az én ölemben ült az ifjú, amikor egy számomra ismeretlen, de kedves valaki ránk köszönt „Haribol”-lal, majd lelkendezve megszólalt: „Óh, te vagy Szubál. Eddig csak virtuálisan ismertelek, most személyesen is találkozhattunk”.

Aztán kis beszélgetés után kiderült, hogy nem teljesen ismeretlenről van szó, csak nagyon rég találkoztunk. Ő is olvasója eme kis blognak, melynek nem kis sztárja Szubál.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr295142036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ninmami 2009.11.02. 11:27:07

Nagyon aranyos a kissrac :) Gratulalok az uj Govindahoz! En a Vigyazo Ferenc utcaiba szoktam jarni, az is nagyon kiraly! Egyebkent erdekes: amikor nehezebb napom van vagy rosszabb a kedvem, tudatosan mindig oda megyek ebedelni, mert annyira jolesik az ottani etel, hogy a kedvem is jobb lesz tole. Latszik hogy jo szivvel es lelekkel fozte a szakacs es a segitoi ;-) Csak igy tovabb! :)

Ismeretlen_117989 2009.11.02. 12:04:00

Kedves Ninmami! Valóban, jól észleled az étel titkát! Szubállal meg hamarosan edzésen is találkozhatsz, már 14 hónaposan így nyomta: http://bhaktijoga.freeblog.hu/archives/2009/06/05/A_kis_szamuraj/

Ninmami 2009.11.02. 14:14:33

Aztapaszta! Nagyon tud a kissrac! :)) Szerintem nektek ott edzesen annyi lesz! :))) Lehet hogy valamikoron majd leugrok a tempibe is, jo ott a legkor :) kivancsi vagyok milyen ott a trening :)

t 2009.11.03. 22:01:55

szubal a legjobb!!!
süti beállítások módosítása