Élettörténetem 12. rész

2009.10.26. 06:43

Nagyon nehéz kezdet után szuper kis csapat alakult ki a Gopálban. Először csak a túlélésért küzdöttünk, majd beindult a szendvics kiszállítás, könyvosztás, egy ashram és persze lelkes programok extrém kirtanokkal.

Már a Havanna Művházban is voltak Martens talpnyomok a plafonon, de a Gopálban még ennél is tovább mentünk. Ákos (később Acyuta das), a híres Horváth Charlie egyszem fia volt, így a (luxus) pincéjük televolt hangszerekkel. 1999 nyarán, amikor a Gopál megnyitásának 1 éves évfordulóját ünnepeltük rendhagyó kirtant csináltunk. Én gitároztam és énekeltem, bh. Jenő (később Jaya Hari das) dobolt, Acyuta basszusgitározott.

Gondolom sokaknak ismerősek a nevek. Igen, ebből lett a Mantra. Persze mindenki visszatért a normális hangszeréhez és szóltunk egy barátunknak, Fellegi Ádámnak, aki akkor a Newborn (ma BTS) dobosa volt, hogy szálljon be.

Így indult a Mantra története, amiről itt tudsz többet olvasni.

Megvettük az alsó üzlethelyiség bérleti jogát is és vidáman éltük az életünket, míg egy szép nap felkérést kaptam a Budapesti Templom vezetésére. Ez 2001 őszén volt.
Komoly kihívás volt, hisz a templom több szempontból se volt rózsás állapotban és egy hatalmas tervet, a „Lélek Palotáját” kellett volna felépíteni. Hamar munkához láttam és pár hónap múlva legalább a nem kevés tartozást sikerült ledolgozni.

A módszerem ugyanaz volt mint a Gopálban: szigorú lelki gyakorlat, kemény munka (szolgálat, ha úgy jobban tetszik), óvatos pénzügyek és mindezt jó hangulatban, a lelkes személyek felhatalmazásával, sok bizalommal és szeretettel.
Ennek hamar meglett az eredménye, de erről már írtam itt.

Ahogy templomvezető lettem Pestimréről visszaköltöztünk Hűvösvölgybe, és onnan próbáltam egybe tartani a Gopálos csapatot is, nem sok sikerrel. Az anyagi energia extra erővel támadott, aminek meglett az eredménye. Végül 2002-ben ők is a Templomhoz költöztek.

Hosszú keresgélés után, 2004-ben megtaláltuk és megvettük a jelenlegi csillaghegyi templomot. Most jött csak igazán jól az épületgépész végzetségem és a tervezői és művezetői tapasztalatom. Az épület birtokbavételétől számított alig több, mint fél évvel 2005 májusában át tudott költözni Sri Sri Dayal Nitai- Vijaya Gauranga és az összes bhakta.

Ekkor még csak az 1. ütem, kicsit több mint a fele volt kész az épületnek. A gyönyörű előtér minden tartozékával és káprázatos templomszoba világon egyedülálló ónix oltáraival 2006 Gaurapurnimájára lett kész. Nagy ünnepség volt, hatalmas sátorral az udvaron.

Ekkor kaptam ajándékba Srila Sivarama Maharajatól az azóta is imádott és mindig velem lévő Syam-sílát.

2007-ben tudtam meg, hogy a lelki tanítómesterem letért az odaadó szolgálat megfelelő útjáról, ezért kértem Srila Sivarama Maharajot, hogy fogadjon el tanítványának. Pár hónap múlva 1. és 2. avatást kaptam tőle.

Kapcsolatunk kezdete óta szerettünk volna gyermeket feleségemmel, de ahogy eddig is olvashattad, elég mozgalmas, költözésekkel teli volt az életünk, így mindig tolódott a kérdés.

Aztán, mikor már nagyon-nagyon vártuk, 2008 február 28-án megérkezett Szubál, aki azóta is bearanyozza az életünk. Róla nézhettek s olvashattok itt bőven.

Apámat 99-ben láttam utoljára, igen borzasztó állapotban. Édesanyám hosszú szenvedés után hagyta el a testét 2005-ben. Családomban nincs túl jó statisztika, anyai nagymamámon és néhány unokatestvéremen kívül mindenki meghalt.
Nemrég megtaláltuk egymást iwiw-en apám öccsével, aki szintén Szandrik Lászlónak hívnak, és szintén zenész. Persze csak hobbiból, egyedül, de ilyen jókat csinál:

Nemrég megváltozott a szolgálatom és több más fontos dolgot csinálok itt az Egyházban, de ezekről majd csak akkor írok, amikor már történelem lesz…

Ha valamit, vagy valakit kihagytam, kérem, hogy ne vegye zokon. Most ezek jutottak szembe, de fogok még írni magamról, ezt garantálom :).

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr545142028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása