Mi öli meg a kreativitást?

2009.10.10. 06:55

Ez egy nagyon érdekes videó, amit pár napja láttam. Mondták, hogy ne rakjam fel, mert már mindenki ismeri, de ha én nem láttam, akkor még lehetnek egy páran. Nem rövid, de annyira jó az előadó, hogy hipp-hopp elröpül az idő.

Aztán a téma tényleg érdekes. Itt persze az oktatásról van szó, de szerintem ez érdekes lehet az élet minden területén.

Ha valaki egy kicsit más, lehet, hogy nem olyan nagy baj…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr965142012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_24757 2009.10.11. 10:34:48

én nem beszél angol... Fordítást szeretnék, vagy feliratot a videóhoz. :)

Erzsebet 2009.10.11. 14:06:02

Van felirat is. Videó alján a 'View subtitles'gombra kattintva ki tudod választani hogy milyen nyelven legyen felirat hozzá. Pl. a magyar a 'Hungarian'.

Ismeretlen_24757 2009.10.12. 15:13:02

Azt a hétszázát de komoly. Megnéztem felirattal is... :) A NINJUTSURÓL beszélt ;DDDD Ki is teszem a honlapra. :)
süti beállítások módosítása