Hazudj nekem

2009.10.01. 07:13

A 2001-es „Életről életre” album 3. száma a mai bejegyzés címadója. A zenéjét és a szövegét is én írtam. Az alábbi vers volt a fő motorja:

"Aki visszatartja cselekvő érzékeit, ám elméje továbbra is az érzékek tárgyain csügg, az kétségkívül becsapja magát. Az ilyen embert kétszínűnek hívják. Az az őszinte ember azonban, aki elméjével uralkodni próbál cselekvő érzékein, s ragaszkodástól mentesen a karma-yoga gyakorlásához lát [Krisna-tudatban], sokkal kiválóbb nála."

/Bhagavad-gita 3. fejezet 6-7 vers/

Na meg persze az élet. A képmutatás az egyik legveszélyesebb dolog, mert nem elég, hogy másokat becsapsz, de legfőképp saját magad. Az, hogy például eltévedsz egy városban saját tudatlanságos, vagy hibád miatt még nem a világ vége. Viszont ha ezt nem ismered el, az rendkívül veszélyes. Büszkén állsz a sarkon és azt állítod, hogy pont ide akartál jönni. Sőt tied az egész sarok, csak még a többiek nem tudják.

Hiába hoznak akkor neked térképet, próbálnak a helybeliek segíteni, ha azt se tudod, hogy hol vagy és nem is hagyod, hogy megmondják.

Csak egy kérésed van: kérlek, hazudj nekem…

HAZUDJ NEKEM

A tükörben nézem magam
Egy kicsit torzít
Furcsa az érzés
Legbelül ordít
Csak egy testet látok
Sehol a lélek
De mégis szépnek látom
Én ebből élek

Szemedbe nézek
Tudom, hogy torzít
Egy állat vagyok néha
Aki veled is ordít
Másokat veszek célba
Igen téged
De magamat találom el
És érzem a vérem

Hazudj nekem
Hazudj nekem mindig
Hazudd azt, hogy szép vagyok
Hazudd azt, hogy jó vagyok
Hazudd azt, hogy fontos vagyok
Hazudd azt, amit én akarok

A tévében nézem magam
Biztos, hogy torzít
Egy rokkkszár vagyok néha
Aki mindig ordít
Mert be akarom csapni magam
Ez egy olcsó játék
Biztos vesztes vagyok
Átlőtt halánték

Hazudj nekem
Hazudj nekem mindig
Hazudd azt, hogy szép vagyok
Hazudd azt, hogy jó vagyok
Hazudd azt, hogy fontos vagyok
Hazudd azt, amit én akarok

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr15142002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2009.10.01. 08:14:54

Az egyik legsúlyosabb számotok.

Ismeretlen_24757 2009.10.01. 17:14:42

Az átlőtt halánték a tetőpont talán :) Az olyan romantikus. ;D Szombaton Mantra est...
süti beállítások módosítása