Mit szeretsz ebben a blogban?

2009.09.19. 06:59

Már régóta szerettem volna valahogy megkérdezni Tőletek, de tudom, hogy levelet írni nagy idő, a freeblog-nak meg  nincsen szavazós modulja. Most találtam egy ilyet és menthetetlenül kérdezősködöm.

Persze, ha tárgytalan a kérdés, azaz semmit se szeretsz az oldalban, akkor mindegy.

Bár akkor mit keresel itt…? :)

Szóval itt lehet kattingatni, de írhatsz is ha akarsz.

PollPub.com VoteMit szeretsz ebben a blogban?
1. Engem a filozófiátok érdekel igazán
2. Mantra-fun vagyok, a zenekar kulisszatitkai után kutatok
3. Kíváncsi vagyok, hogy te milyen személy vagy
4. Imádom a családi témákat, főleg Szubált
5. Mindig érdekesek azok az általános témák amiket feldobsz
6. Mindenevő vagyok, jöhet bármi, elolvasom



View Results

Poll powered by PollPub.com Free Polls

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr305141988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_107748 2009.09.19. 11:44:20

én 3ra is szavaztam volna... :)

littlesue 2009.09.20. 06:19:17

Haribol! Nekem úgy tűnik - a blogod alapján -, hogy kiegyensúlyozott életet élsz. Ami nem gyakori ebben a karmi világban... Ezért jó olvasni a blogod, a témák is érdekesek, egy- két dolog amiről írsz kifejezetten az én életszituimhoz kapcsolódik. Jó volt pl. a Páneurópai Piknikkel kapcsolatos "élménybeszámolód", ugye itt Sopronban egész augusztusban minden a húszéves évfordulóról, meg az ezzel kapcsolatos ünnepről szólt (a munkám miatt kénytelen voltam NAGYON sokat foglalkozni ezzel...:S )- a bejegyzésed meg ugye a személyes tapasztalataid, megéléseid alapján készült, és ez sokkal értékesebb, érdekesebb mint az ilyen-olyan politikusok visszaemlékezése, gondolatai... A családi témák is érdekesek, a fiad nagyon édes! Az életutad egy-két elemével (pl. fatti alkohol-problémái) szerintem sokan tudunk azonosulni. A filozófiai témák is jöhetnek minden mennyiségben, a zenei vonal hozzám annyira nem áll közel, de azért persze azokat is elolvasom! :) én így látom. szép napot; littlesue

norbonc 2009.09.20. 11:33:47

Mantra-fun vagyok, a zenekar kulisszatitkai után kutatok. Kíváncsi vagyok, hogy te milyen személy vagy. Mindig érdekesek azok az általános témák amiket feldobsz. Imádom a családi témákat, főleg Szubált. Szóval szeretem a blogodat.Na! :) Mellesleg a kezdőlap a gépemen.

norbonc 2009.09.20. 11:34:53

ÚÚÚÚ.Ez az elöbb kimaradt:( Engem a filozófiátok érdekel igazán. Ez is nagyon fontos.v

Balanuja_das 2009.09.21. 12:27:08

Haribol! Én csak egszerűen kiváncsi voltam rád.évek óta ismerlek,de szerintem egy ember személyiségét az írása felyezi ki legjobban.Ezért kezdtem el olvasni a blogodat.persze van egy csomó közös pont, főleg a zene és a gitár meg a mantra,no meg Krisna:), meg aztán nekem is van egy fiacskám, szóval tudom értékelni a Szubálos témákat is. Szóval tettszik a blog,és mellesleg egy jó prédikálás is.További sok sikert!
süti beállítások módosítása