Egy gondolat Gandhitól

2009.08.23. 07:38

Itt egy szép idézet Mahatma Gandhitól meditációnak mára:


„Az ember nem cselekedhet jót élete egyik területén, miközben valamelyik másik területen rossz cselekedetekkel foglalja el magát. Az élet egyetlen oszthatatlan egység.”

Gandhi

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr805141959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Acyutananda das · http://www.lepnikell.hu 2009.08.24. 00:36:39

Köszönjük, ez nagyon szép idézet! Nekem van egy másik kedvencem Gandhitól. Hasonlóan szép és legalább olyan jól alkalmazható: "Jó, ha az embert emlékeztetik rá, hogy a legerősebb is elgyöngülhet, és a legbölcsebb is tévedhet." Gandhi

Ismeretlen_24757 2009.08.24. 18:24:16

Kedves Acyutánanda prabhu! Lehet, hogy itt lenne az ideje egy kicsit visszább venni a célozgatás, meg ellen kampányolgatásból, mert könnyen túl tud lőni az ember célokon mikor egy kicsit ilyen sarkítottan látja a dolgokat. Ezeket a bejegyzéseket például több mint két hete írta be előre VijayaGauranga prabhu, mert most épp pihen olaszban és nem netezik... Engem kért meg, hogy figyeljek oda a blogjára...

Acyutananda das · http://www.lepnikell.hu 2009.08.24. 22:57:14

Kedves Kisor prabhu! Természetesen tudtam róla, hogy Firenze környékén van Vijaya Gouranga prabhu egy kedves közös ismerősünk meghívására. És azt is tudom - hiszen megírta korábban, - hogy ilyen esetekben előre megírja a bejegyzéseket. És mindkét idézet tényleg szép, és az élet igen sok területén releváns. Tehát az egész nem más, mint egyszerű félreértés. Tényleg érdemesebb kommunikálni politizálás helyett. Azt hiszem te voltál az, aki igencsak túllőttél a célon. De ha továbbra is fenntartod a nézetedet, vedd le nyugodtan a kommentet, engem nem zavar és nem szeretnék részt venni a hadjáratodban.

Ismeretlen_117989 2009.08.25. 16:46:43

Kedves Acyutananda és Kisora prabhu! Mi van ott Magyarországon? Legkedvesebb ninja barátom, köszönöm a védelmet, de nem éreztem semmi bántót a kommentben. Még ha 100%-ig nekem szánta volna, akkor sem. Van mit tanulnom. Kedves Acyutananda prabhu, köszönöm a szép idézetet. Szerintem nincsen semmilyen hadjárat, nem kell túlreagálni a dolgokat. Furcsa nép ez az olasz, hamar ordibálnak, de nem veszik túl komolyan a dolgokat. Ugyanezt ajánlom a Magyaroknak. Még a bhaktáknak is… sz,vgd

Acyutananda das · http://www.lepnikell.hu 2009.08.25. 17:49:05

Kedves Vijaya Gouranga prabhu! Köszönöm a megértést és a türelmet! Nekem is van mit tanulnom! A déli olaszok még nyíltszívűbbek mosolygósabbak és vidámabbak mint északon. Szerintem (most) ez is ránk férne. Úgy értem elsősorban rám (mielőtt valaki félreértené) :-) szolgád, Acyutananda das
süti beállítások módosítása