Srila Prabhupadanak

2009.07.24. 09:04

Ma megírom az ez évi Vyasa-puja felajánlásomat Srila Prabhupadanak. Kicsit túlcsúsztam a határidőn, főleg Ratha-yatra szervezés miatt. 

Ha még nem tetted meg, most itt az alkalom. Iderittyentem a tavalyimat elrettentés képen…
 

"Kedves Srila Prabhupada!

Kérlek Fogadd tiszteletteljes hódolatomat!
Minden dicsőséget Neked megjelenési napod alkalmából!

Amikor ismerkedni kezdtem a Krisna-tudattal a bhakták nagyon hamar odaadták az életedről szóló könyvet, hogy olvassam el. Először nem értettem miért, mert azt gondoltam, hogy először a filozófiát kell 100 %-ig megismernem, elfogadnom. Aztán persze elolvastam és tényleg könnyebbé vált a nehezebb témák megértése is. Akkor nem is gondolkodtam el, hogy miért.
Az áldozatvállalásod a személyes viselkedésed szinte mindenki számára vonzó azonnal. Így egyfajta hit, bizalom alakul ki, ami nélkülözhetetlen a lelkiélet rögös hétköznapjaiban. Erre a hitre nagyon kell vigyáznunk és mindig tisztán kell tartanunk azzal, hogy társulunk Veled és a Te tanításaidat hűen követő személyekkel. Legalább ilyenkor, Vyasa-pujád napján megmérhetjük, hogy hogyan állunk e téren. Íme egy gondolatmenet erről:

Ahhoz, hogy dicsőíteni tudjunk Téged értékelnünk kell, amit csináltál.
Ahhoz, hogy tudjuk értékelni azt amit csináltál, tudnunk kell, hogy mi az amit tettél.
Ahhoz, hogy tudjuk, hogy mit tettél, tudnunk kell ezek értékét.
Ahhoz, hogy értsük a tetteid értékét, meg kell egyeznie a mi értékrendünkkel.
Ahhoz, hogy megegyezzen az értékrendünk, ahhoz legalább olyan tisztának kellene lennie a szívünknek, mint Neked…

Sajnos ez lehetetlen.
Marad az, hogy végtelen hálával azt mondjuk: Köszönöm, kedves Srila Prabhupada.

jelentéktelen szolgád: Vijaya Gauranga das

2008-08-07"

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr555141927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása