Szolgálni természetes

2009.07.19. 08:42

Egyik nap mikor délután együtt indult haza a család a Templomból különleges jelenet szemtanúja lehetet pár bhakta. A felesége a babakocsit hozta előre hátulról, én pedig Szubállal az irodák felöl sétáltam ki. Az ajtónál beszédbe elegyedtem valakivel erre Szubál beszaladt a ruha/cipős helyiségbe. Ebbe semmi különös nincs, hisz aki ismeri az tudja, hogy folyamatosan megy és felfedez mindent.

Egyszer csak a papucsommal jelent meg az ajtóban. Óh, milyen aranyos, milyen okos, gondoltam, de ezzel még nem volt vége. Lerakta elém és egyenként, pontosan feladta a lábamra. A bhakták (és persze én is) csak néztünk. Krisna is ugyanezt csinálta apukájával, Nanda Maharajal. Ez honnan jött?

Kicsit gondolkodva arra a következtetésre jutottam, hogy mivel mi is mindig ráadjuk a cipőjét, ő is ugyanígy viszonozza. Szeretetből.

Ilyen természetes és egyszerű a szeretetteljes szolgálat, ha nincs még ott az egyetlen akadály: a hamis egó

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr185141921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2009.07.19. 18:35:03

Ez nagyon komoly.

Thomi 2009.07.19. 20:24:04

Mindig az anya szereti elöször a gyermekét. A gyerek szeretete csak viszonzás. Ezt a példát hallottam az Istennel valo kapcsolatunkra.... mi hálábol viszonozzuk azt amit kaptunk . Ez tetszik .
süti beállítások módosítása