"Nem tudod megállítani a harcot a kutyák és a macskák között. Miért van ez a harc? Mert a kutya azt gondolja: „én kutya vagyok”. A macska azt gondolja: ”én macska vagyok”. Ugyanígy, ha azt gondolom, hogy „ír vagyok”, vagy azt, hogy „angol vagyok”, ugyanaz a dolog.

Ahogy a kutya azt gondolja, hogy „kutya vagyok”, ha én azt gondolom, hogy „ír vagyok”, „angol vagyok”, akkor nem vagyok különb a kutyánál. Ugyanúgy ahogy nem tudjuk megállítani a harcot a kutyák között, addig amíg az emberek fenntartják a testi felfogásukat az életről a harc köztük megállíthatatlan."

Róma, 1974. május 23. 

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr505141863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása