A Büszkeségről

2009.04.16. 08:43

Egyetlen magyar szám amit valaha játszott a Mantra az a Replika „Feszíts meg” című dala. Ha elolvasod a szövegét megérted miért. Szerintem gondolkodj el rajta Te is…

Így nyomta eredetiben a Replika 1998-ban:


Ez az akusztikus verziója 2003-ból tőlük nemrokkereknek:


És így nyomta a Mantra 2001-ben:


REPLIKA: Feszíts meg

(Zene, szöveg: Csató Péter/Nitaibhavana das)

Feszíts meg engem
Hogy lássalak én
Csak átutazó vagyok
Itt semmi nem az enyém

Veszítsek el mindent
Amim van szórjam szét

Hogy könnyű és gyors legyek
Semmi ne húzzon a Föld felé

Alázz meg engem
Túl sokat képzelek én
Azt hiszem egyedül én vagyok
A Föld közepén

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr735141825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2009.04.16. 13:45:06

Húúúú. Az egyik legjobb szám,amit valaha hallottam. A Mantrás verziót mindjárt meghallgatom,a másik kettőt már ismerem:)

ramakrisnadas 2009.04.16. 19:20:54

Na erről van szó!!!!!!mind a 3 nagyon jó..amúgy ez az egyik kedvenc számom...

Brahman 2009.04.16. 20:05:52

Ez a lényeg, ebben a nótában benne van az egész életünk célja és végkifejlete. Hát feszíts meg engem Uram.

A.L. 2009.04.23. 19:03:16

Nagyon jó a nóta!Ha a slágerlisták élére kerülne, s non-stop ezt játszanák a rádióban és a tv-ben, akkor az biztos mindenki hasznára válna.
süti beállítások módosítása