Mantra 1999

2009.04.12. 09:20

Idén 10 éves a Mantra, így gondoltam, hogy több érdekességet is elmesélnék itt a történelmünkről. Az első részben a klipek keletkezéséről. Erről már volt szó a két lassú számunknál, de most nézzük a többit is.
1999. A frissen összeállt Mantra rögtön összedob egy EP-nek nevezett demót, ami bár szerény körülmények között készül, mégis a szakma igen pozitívan nyilatkozik róla. De erről majd később.

Pont ekkor néhány bhakta barátunk összeáll, hogy médiastúdiót csinál. Profi kamera, brutál Macintos gép, mi kell több…?

Szóval, csináljunk videoklipet azonnal. A választás egyértelmű: Ébredj fel!. A zenekaros felvételeket Fellegi Ádi (dobosunk) akkori másik zenekara (Newborn) próbahelyénél, egy lepukkant üzemcsarnokban vesszük fel, hisz tél van. Persze itt se volt fűtés, csak egy kicsit volt melegebb, mint kint. Ezért vannak ezek a furcsa szerkók, amik több réteg pulóvert takarnak. Így a mozgásunk is furcsa egy kicsit. A másik indoka az idétlen dolgoknak az az, hogy még egyetlen koncertünk se volt együtt. Ádi hc-ben nyomta, Jaya Hari már 2-3 éve abbahagyta, Acyuta csak egyszer játszott az apjával (igaz akkor a BS-ben), jómagam meg 12 év után először…

Szóval így állt fel a csapat.  Sokat kellett vagdosni, hogy elfogadható dolog jöjjön össze. A másik alapanyagot bh. Gábor (ma Gauramani das) szállította: leült otthon a TV elé és nyomkodta a távirányítót és a VHS magnó felvevő gombját.

Aztán elkezdtük összerakni a dolgot és kiderült, hogy senki nem ért hozzá. De végül egész elfogadható lett a végeredmény, sokaknak ma is ez a kedvenc videója. Ja, és 0 forintba került, hála a bhakták jó szívének.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr525141821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2009.04.12. 18:36:24

Még az A3-on láttam a klippet.Utána rövid úton beszereztem a kazit. Szuper jó a klip,tele erővel.

Brahman 2009.04.13. 15:04:19

Azt mondod a klippválasztás egyértelmű volt. Kérdem h a sokak által kedvenc Hazafeléből miért nem lett klipp? Ui: plusz sajna koncerten se játszátok.

muniraja das · http://www.haribol.hu 2009.04.13. 15:05:39

na betolom.. még ennél is kezdőbb Krisnás koromban, úgy igazán az elején volt, hogy azt gondoltam; jó ez a Krisnáskodás, de nem teljes a dolog. az hogy nincs izé-izé 1 dolog, dehát a RATM, Downset meg Dog Eat Dogot nem lehet csak úgy kitenni a szívből ugye:) aztán megjelent Szabi barátom az akciójával.. kemény Bhagavad gita + Mantra lemez 3000. eggyikhetz sem értettem igazán, de mondta, hogy 'nagy kegy' és hogy 'széva' :/ így belementem. addíg addíg hallgatgattam, hogy megszerettem, mitöbb, beszereztem az előző albumot, amin pedig a fenti lett a kedvenc. nem azért mer' slágergyanús, hanem mert kemény és reális. a klippet csak később láttam. 1szómint100, a bhaktáváválásomban nagy szerepet játszott a Mantra. Hálás köszönet. ezt pedig ajánlom mindenkinek aki bírja: http://www.youtube.com/watch?v=tYBvZtNu2S0
süti beállítások módosítása