Kezdem azzal, hogy először tekintsünk el attól, hogy miért pont így van írva. Ez ugye annak érdekes, aki tudja, hogy hogyan lehetne máshogy leírni. Nekik meg úgyse kell elmagyarázni.

A tárgyra térve: amikor végre eldöntöttem, hogy elkezdek bloSrila prabhupada, a kegyóceángot írni, és több heti gondolkodás után kikötöttem az igen ötletes „vgd” blognév mellett, leültünk Ádám barátommal (akit legtöbben mc-nek, vagy mcdasnak, vagy kitudja még, hogy hogy ismernek) beregisztrálni. Aztán kiderült, hogy foglalt. Mivel a mellettem ülő segéderő már korábban is finoman jelezte, hogy bár kétségtelenül előnye a választásnak, hogy én vagyok és könnyű megjegyezni, de nem jelent semmit és keresés szempontjából se szerencsés.

Na mindegy, így a kettőt Isteni jelnek vettem és villámgyorsan elkezdtem gondolkodni. Épp aznap fejeztem be egy cikket a Bhakti-jóga tanfolyamról, így ez ugrott be a fejembe. Ennek a kurzusnak én adtam a nevet. Itt megpróbálunk pár hétvége alatt ízelítőt adni a Krisna-tudat minden aspektusáról.

Valahogy az én blogom is ilyesmi akar lenni. Próbálok saját magamon keresztül bemutatni valamit, amit én úgy látok, úgy érzek mint Krisna-tudat, vagyis az ÉLET. De erről inkább később…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr535141816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása