Facebook, vagy blog?

2014.09.11. 00:25

facebook220112_726_procontr.jpgLehet, hogy elsőre furcsa a címben szereplő kérdés, de mindkettőnek az alapvető fő funkciója a megosztás, így akinek (mint például én) ez fontos folyamatosan érdemes vizsgálni, hogy melyik hatékonyabb, vagy miben jobb.

Amikor közel 6 éve elkezdtem ezt a blogot az iwiw ép csúcson volt, a facebook még csak éledezett Magyarországon. Bejegyzéseim linkjeit feltettem mindkét helyre, és ahogy láttam a statisztikát onnan is jöttek egyre többen.
Mára ez megváltozott. Az iwiw már nincs, már egy ideje nem is tettem fel oda semmit, mert csak egy spam-gép lett belőle, viszont a facebook nagyon előretört, szabályos életforma lett belőle. Az okostelefonok elterjedésével rengetegen folyamatosan jelen vannak. A tisztán netes oldalakon viszont szinte kihaltak a kommentek (kivéve a lelkes trollok), így alig van visszajelzés.

Akkor mégis melyik?

Sok előnye mellett én maradok az oldalam mellett is. Kicsit ódivatú, de vannak előnyei. Szerkeszthető, időzíthető és olyan, mint egy könyv, amiben bármikor kereshetsz és visszalapozhatsz. A facebookon az írások, gondolatok, és az arra adott gyakran nagyon értékes visszajelzések, párbeszédek egy idő után eltűnnek a süllyesztőben. Persze, van amikor nem is kell ennél több.

Hangulat, vagy élmény megosztására, képekre, csoportok kezelésére, reklámra, viszont sokkal hatékonyabb a FB, és gyanúm, hogy ez a fejlődés nem fog megállni.

Tehát én figyelem a trendeket, statisztikákat, mert ha már csinálok valamit, akkor legyen hatékony :).

Találkozunk itt, vagy ott! Ja, és írd meg a véleményed .)

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr316686347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása