Jóga most

2013.11.21. 04:35

Többen kérdeztétek, hogy hol tartok most jógaórát.

Photo 2013.03.10. 15 12 37.jpgA válasz: egy szuper helyen, a Sudevi-jógastúdióban péntekenként 13 és 15 órakor. A korábbi időpont még elég bejáratós, ha nincs elég jelentkező akkor nincs óra.

Mindenképpen csörögjetek oda, és iratkozzatok fel.

És hogy mire számíthattok?

Kedves, türelmes, lágy szavú, de bátorító jóga-tanárra :)

Bár nincs így hirdetve, de főleg kezdők jönnek hozzám aminek nagyon örülök. Persze abszolút szempontból mindenki kezdő, hisz a jógában mindig van tovább. 

Mindig mondom az izguló gyakorlóknak, hogy ez nem versenysport, nincs győztes-vesztes, az, hogy csinálod a győzelem. És ezt érezni is fogod.

Saját tapasztalatomat adom át, hisz én se fiatalon kezdtem és gyakran egyedül voltam hímnemű a teremben, de legyűrtem az egómat és nyomtam tovább.

Annyit mondhatok: megérte. Most se vagyok egy gumiember, de normálisan funkcionálok, nagyrészt ülőmunka mellett sincs semmilyen hát- vagy egyéb fájdalmam, és a két gyermekkel járó fizikai megpróbáltatásokat is fiatalosan bírom :)

(a kép csak illusztráció :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr855646840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2013.11.21. 19:01:10

Várom már.Kíváncsi vagyok,hogy milyen lesz.
süti beállítások módosítása