Régi emlék

2013.08.02. 01:35

DSC_0331a.jpgEgyik nap mikor az iskolában lévő irodába bementem, akkor ott találtam egy nagyon régi szép emléket, egy Maha-mantra táblát.

Kb. 20 éve ez volt az egyik első szolgálatom. Hihetetlen!

Először Ráma-vijaya prabhu, az akkori templom vezető kért meg, hogy a képek szélére csináljak arany csíkokat. Aztán utána jött, hogy ennél többet is lehetne csinálni. Ez az egyik első munkám volt (meg is látszik rajta), utána rengeteg ilyet csináltam kicsit, nagyot. Krisna-völgyben, de még Angliában is vannak belőlük.

Abban az időben nem volt számítógépes betűkivágás, egyenként csináltam sablonokat keménypapírból, majd így rajzoltam rá az öntapadós anyagra, majd egy kisollóval vágtam ki. Ez egy Maha-mantránál nem nagy dolog, de megcsináltam így a Gaura-arati, a Guru-vandana, és a Gurudeva teljes szövegét. Ezek most is ott vannak a Budapesti Templomban. A Guru-vandanában több, mint 100 db a-betű van!

Hallgattam a leckéket és vagdostam és ragasztgattam. Amikor elkészült boldogan vittem fel a Templomba. Emlékszem mennyire örültem amikor mondták, hogy Sivarama Maharajanak annyira tetszett, hogy kivitte Angliába az összeset. És kezdhettem elölről...

Szóval, ha láttok egy ilyet gondoljatok rám jó szívvel! :) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr635438476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása