Hihetetlen!

2013.04.05. 01:00

Tényleg nem tudom milyen bolygóállásom van!

De most nem halogatom, elmesélem.pngs2010.jpg

Tegnap csörög a telefonom, Prana-vallabha prabhu hív Egerből. Én nagyon kedvelem, de rég beszéltünk. Sok mindenre gondoltam, hogy miért keres, de arra nem amit mondott.

Az volt a felkérés, hogy az Egerben tartandó Gaura-purnima fesztiválon én tartsak leckét.

Ez hihetetlen megtiszteltetés, mert ott ez a legnagyobb ünnep az évben. Egyébként megkockáztatom, hogy ez a legjobb hangulatú fesztivál egész Magyarországon az elmondások alapján. Mert sajnos még nem voltam soha, és ezt a felkérést is halasztottam egy évvel.

Hihetetlenül jólesett. Ha a bhakták szeretnek és akarnak, akkor minden oké.

Na meg persze az Úr Caitanya és az Úr Nitynanda.

(A képen az én murtijaim, Pavana Nitai - Gaurasundara látható)

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr955194890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása