Új helyen!

2013.03.18. 10:28

Váratlanul kellet költöznöm.

blog.hu.jpgBár hallottam korábban, hogy perecel a freeblog, nálam működött, én meg ilyen vagyok, ha valami működik, akkor nem lépek. De aztán múlt héten hirtelen behalt, sokszori próbálkozásra se tudtam elmenteni a bejegyzéseket.

Próbáltam segítséget kérni, de nem jött válasz, és több jel is arra mutatott, hogy ennyi.

Szóval most itt vagyok. Az első tapasztalatok nagyon jók, kérésemre 2 órán belül átpakolták az egész oldalt.

Aztán biztos lesznek hibák, és majd csinosítom is az oldalt, de legalább működik.

Folytatjuk!

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr375140867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása