Az OM borító eredetije

2013.02.05. 01:49

Ma jutott eszembe, hogy végül nem mutattam meg nektek , hogy mi volt az OM : Érted albumának kiinduló képe.

Az eredeti festmény Taralaksi matajitól származik. Valami különleges szépség sugárzik belőle.

Amikor a borítón gondolkodtam, akkor mindenképp ilyesmit szerettem volna, de valami szomorúbbat. Aztán nem találtam ahhoz valót, mert mindegyik kamu, vagy túl durva volt.

Végül visszatértem ehhez, amit azért Hallók Dénes barátom rendesen bedurvított.

Hát akkor itt az igazi:

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr695143279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása