Film a könyvosztókról

2012.04.30. 14:56

Egy szuper kis filmet rakott össze a lelkes könyvosztó bhaktákról Gopagana és Gauramani prabhu.

Mivel engem kértek meg, hogy töltsem fel a youtube-ra ide is felrittyentem.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr435142988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági 2012.05.01. 08:52:20

Itt is egy lelkes, rámenős, pénzéhes könyvosztó bhakta látható. Milyen már az, hogy állítólag "ajándékba" (=ingyenes) adja, majd benyögi, hogy "adomány"-t gyűjt...végül ő szabja meg, hogy bocsika, ez az összeg kevés. Magyarul: eladta a könyvet drágábban, mint ahogy ugyanazt a boltban megvehetjük. Meg beáll úgy az ajtóba, nehogy be tudják zárni a lakók. Nekem EZ a konkrét helyzet nagyon is unszimpatikus. Még jó, hogy nem szokásom általánosítani. Csak gondoltam, megvillantom a másik végletet is, mert így fair. Íme: http://www.youtube.com/watch?v=qCKiJmN0AKA

Ági 2012.05.01. 10:25:06

Ma reggel belinkeltem ide egy korábbi, szintén könyvosztáson készült felvételt, ami a másik végletet mutatta meg. Az törlésre került. Miért csak a szépet jót mutatod? Ez megtévesztés...ennyit a nagy igazságosságról. Még jó, hogy továbbra sem általánosítok egy-két krisnás viselkedése alapján!
süti beállítások módosítása