Mély lyuk

2012.04.22. 01:52

"1. Fejezet.
Megyek az utcán lefelé. Egy mély lyuk van a járdán. Beleesek. El vagyok veszve… nincs segítségem, tehetetlen vagyok. Ez nem az én hibám. Talán végtelen ideig is eltart, amíg egyszer kijutok innen.

2. Fejezet
Ugyanazon az utcán megyek lefelé. Egy mély lyuk van a járdán. Úgy teszek, mintha nem látnám. Megint beleesek. Nem tudom elhinni, hogy ugyanazon a helyen vagyok, de nem az én hibám. Még mindig sokáig tart, amíg kijutok belőle.

3. Fejezet
Ugyanazon az utcán megyek lefelé. Egy mély lyuk van a járdán.
Látom, hogy ott van, mégis beleesek… Ez egy szokás. Nyitva van a szemem, Tudom,hogy hol vagyok. Ez az én hibám. Azonnal kijutok.

4. Fejezet
Ugyanazon az utcán megyek lefelé. Egy mély lyuk van a járdán. Kikerülöm.

5.Fejezet
Egy másik utcán megyek lefelé."


Önéletrajz öt rövid fejezetben
Portia Nelson (1920-2001) amerikai színész, szerző


A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr325142973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása