Mi az a húsvét?

2012.04.09. 01:03


Én úgy nőttem fel, hogy ezen a napon kora reggel elmenekültünk otthonról, leginkább kirándulni, mert édesanyám nagyon utálta ezt a napot.

Erőszakos, ittas emberek büdös löttyökkel öntik nyakon a nőket, és még több piával (amit gyűlölt) kellett őket kínálgatni. Én se szerettem, mert hülye versike után kellemetlenséget okozni másoknak nem az én pályám.

Szerencsére nem túl nagy a rokonság, így senki se sértődött meg, pláne az elmúlt 20 évben, amikor a Krisna-tudat miatt teljesen kihagytam ezt a bulit.

De most itt a fiam, Szubál, aki kérdezősködik, hogy mi ez az ünnep, és hogy kerül ide nyuszi, a tojás, és akkor Jézusról még nem is beszéltünk.

Ha te se tudnád (mint ahogy én se), hogy hogyan jön össze minden erre a napra, itt egy jó cikk, ami összefoglalja ezt részletesen, de röviden.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr165142968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása