68,0

2012.02.24. 01:59

Én is meglepődtem, amikor ráálltam a mérlegre egyik reggel és ezt a számot mutatta.
Már írtam a 70-ről is, hisz annak is nagyon örültem, de erre azért nem számítottam.

Egyik ok, mert nem volt célom, se szándékom tovább fogyni, bár ez még nem vészes, hisz ennyi voltam 14-15 éve. Többen meg is jegyezték, de azt hittem, hogy ez még a korábbi változásnak szól.
Persze nem baj, mert sokkal fittebbnek érzem így magam. Mintha fiatalodtam volna :)

A másik ok, amiért meglepődtem, hogy nem tettem rá semmi erőfeszítést. Sőt.


Ha jók az emlékeim, kb. fele ennyit ettem amikor felkúszott a mérleg először 75 kilóra. A rekord 78,8 volt, de akkor már voltak kellemetlenségeim.

Senki se mondta, hogy dagadt vagyok, sőt nem is voltam az, de az összeérő combok, a pár kör futás utáni kifulladások mutatták, hogy nincs minden rendben.

7-8 éve próbálok legalább heti kétszer intenzíven mozogni, de eddig ez ennyire látványos eredménnyel nem járt.

El kell ismerni: ez a jóga miatt történt.

Szeptember óta rendszeresen járok az Átmacenterbe, főleg agni-jóga órákra, és ez lehet a „csoda” oka. Biztos vannak nálam nagyobb szakértők is, de ha jól tudom ez sokat segít az emésztés helyretételében. Régen is csodálkoztam, hogy mitől hízok, mikor a töredékét ettem mások adagjának. Úgy látszik ez most megfordult.

Aztán hajlékonyabb is vagyok, nem a fáj a hátam és a fejem se. Ez régen komoly problémám volt, szedtem is rá rendesen a gyógyszereket. Most nagyon-nagyon ritka.

Szóval, mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy kezdjen el jógázni, vagy bármit sportolni.


Ne sajnáljátok rá az időt, mert a betegségek, sőt a tartós egészségromlás ennél sokkal nagyobb veszteség. És akkor a közben elszenvedett dolgokról nem is beszéltem…

Ne legyetek lusták (és szóljatok, ha én lazsálnék),  és hajrá erőre!

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr15142921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atish 2012.02.24. 12:33:58

Én is elkezdtem tudatosabban kajálgatni és már meg is van az eredménye: 88-ről kezdtem karácsony előtt (az ünnepeket már belevettem a dologba)most vagyok 81 kiló, meg se állok 70-ig mert az az ideális testsúlyom!:-)
süti beállítások módosítása