Első munkahelyem

2012.02.14. 01:19


Nem, nem a McDonald’s, az még 1988-ban nem volt ott, sőt talán még csak egy-két helyen volt az országban.

Ez az épület, az Astoria szálló mellett áll és a Mélyépítési Tervező vállalat egyik részlege volt akkoriban. Itt kezdtem el dolgozni rögtön a suli után, mint gáztávvezeték tervező.

Akkoriban kezdték bevezetni mindenhova, így sokszor a helyszíni felmérést is mi végeztük.

Sajnos nem tartott sokáig, mert 88 augusztusában menni kellett katonának, és mire leszereltem, másfél év múlva leálltak a nagy beruházások Magyarországon és sorban zárták be a tervező irodákat is.

Minap pont arra jártam és lefotóztam a régóta üresen álló, igen ronda épületet.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr565142907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imma 2012.05.10. 15:11:42

köszi az infót! :) engem régóta érdekel ez az épület, és nekem (nagyjából mindenkivel ellentétben) tetszik is :)
süti beállítások módosítása