Gyerek üzenete a szüleinek

2012.02.03. 01:56


A facebook-on olvastam, gondoltam itt is megosztom veletek, mert mint gyakorló apuka nagyon igaznak és tanulságosnak érzem:

„Ne vegyél nekem olyan dolgokat, amelyre Te hiába vágytál gyermekkorodban! Ne érezz bűntudatot, ha nem tudsz megadni nekem mindent, amire a fogam fáj, néha csak azért kérek valamit, hogy láthassam, hol a határ.

ADD NEKEM AZ IDŐDET!


Kérdezz meg, mi történt az iskolában, beszélgess velem arról, hogy miket gondolok! Érdeklődj arról, hogy hogyan oldom meg a feladataimat, problémáimat! Taníts engem a jóra, és mondd el, mi a rossz! Vitassuk meg a terveinket! Bátoríts választásaimban! Dicsérj, ha megérdemlem, terelj jó útra, ha tévedtem!


Higgy nekem, bízz bennem! Irányításoddal jó utat fogok választani. Ha magam mellett tudlak, nem csatlakozom bandákhoz, távol tartom magam az alkoholtól és a drogoktól. Magyarázd el nekem a gyógyszerhasználat szabályait és figyelmeztess annak veszélyeire!


Bocsáss meg nekem, fejezd ki megértésedet, ha tévedtem! Add értésemre, hogy mindig van lehetőség az újrakezdésre! Engedd, hogy tetteimért én vállaljam a felelősséget! Javíts ki, mondd el ha tévedtem, de ne szégyeníts meg! Kérlek soha ne hasonlíts másokhoz, főleg a testvéreimhez ne!

Büntess meg, ha rosszat teszek, de ne bánts! Ismerd el ha jót cselekszem! ne parancsolj nekem, kérj tőlem! Ez számomra azt jelenti, hogy összetartozunk és ha megkérsz valamire, boldogan megteszem majd.

Bánj velem úgy, mint a legjobb barátoddal! Figyelj rám, ha szeretnék veled megbeszélni valamit! Még csak gyerek vagyok,de nekem is vannak gondjaim, aggodalmaim. Tiszteld a bánatomat, fájdalmamat!


Szeress akkor is, ha rossz vagyok és hagyd hogy szeresselek! Mutasd ki szeretetedet még abban az esetben is ha nem tetszik neked a viselkedésem.


S mondd sokszor, hogy szeretsz engem, erősíts meg abban a tudatban, hogy különleges vagyok számodra, és bármi történjen is, mindig szeretni fogsz!


Ne feledd, hogy részed vagyok valami különös dolog, a szerelem teremtett!”


A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr425142896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása