Főztem Govardhana-lálnak

2011.10.29. 21:08


Azt akartam írni, hogy most először, de egyszer már alkottam itthon, viszont a nagykonyhában még soha.

Vicces, hogy az épület 2004-es megvásárlása óta, benne voltam a tervezésben, a kivitelezésben, a berendezésben, de főzni-sütni nem jutottam le soha.

Na de most!

Nem kis ramazuri volt lent, hisz legalább 20-an voltunk és mindenki hatalmas szakértelemmel próbált alkotni valamit.

Országos cimborámmal, Kamsári prabhuval egymás mellé kerültünk és így erősítettük a brigádot.

Legyen titok, hogy mit alkottunk, de reméljünk nem okozunk hasfájást sem Govardhana-lálnak, se az elfogyasztó vaisnaváknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr705142777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása