Hurrá, nyaralunk!

2011.09.01. 03:00

Idén (is) egy kicsit bonyolult az életem, így a szabadság/nyaralás sem egyszerű.


A gyermektelen időszakban számomra nem létezett olyan, hogy szabi (hétvége, ünnepnap, stb.), még Sivarama Maharaja sem tudott rávenni, hogy pihenjek. Én úgy tudtam, hogy az odaadó szolgálatot nem kell „kipihenni”. Goloka Vrindávanból, a lelkivilágból sem mennek el szabira, mert „a t kivan a sok melóval” :)

Na, mindegy, én ilyen hülye vagyok. De a család (és főleg a gyerek) igényli a törődést, együttlétet, a változatos programot.


Szóval idén is útra keltünk Horváthországba, mint tavaly, csak most egy kicsit máshova, Brac szigetére. Ha jól tudom most még többen leszünk.


Remélem az idő is olyan jó lesz, mint a képen. Majd jönnek a beszámolók.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr925142730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása