Egyszerűen

2011.06.20. 03:50

Amikor a TP irodából költöztem ki, akkor 4-5 (banános) ládányi cuccom volt.
Mivel reggeltől estig, sőt hétvégén is benn voltam, volt minden a körömcsipesztől a Bhágavatam sorozatig. Persze sok projekt anyaga is nálam pihent.

Aztán amikor onnan is arrább kellett menni 2 ládára szűkült a motyó.

Az év elején a frissen megépült helyre már csak 1 dobozt vittem és mostanra a táskám lett az irodám.

Egy szempontból klassz, hogy ilyen elkülönült és mobilis lettem.
De ez nem túl hatékony sok esetben, és nem is jelent valami jót.

Kevés cuccal könnyű menni, ha kell, de én nem vagyok az a menős típus.
Egy-két jó szóért hegyeket tudok megmozgatni.

Persze csak ha kell.
Meglátjuk, kellek e ládácskáimmal, vagy anélkül valakinek.

Egy Valakinek biztosan…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr235142656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2011.06.20. 18:07:18

Kedves Vijaya prabhu Nekem kicsit homályos ez a bejegyzés (elnézésedet kérem a kifejezésért,de jobb nem jut eszembe).Azt tudom,hogy már nem te vagy a TP,de a többit nem értem:( Ha nem indiszkrét kérés,akkor kifejtenéd részletesebben is?

Ismeretlen_117989 2011.06.20. 18:24:21

kedves norbonc! Bocsánat, de ezt most nem magyarázom. Egyébként semmi több, mint amt írtam. A jövő mindig homályos... :)

Ismeretlen_148808 2011.06.22. 21:41:34

Hát Vijaya Gouranga prabhu, hogy egy klasszikust idézzek: "Egyszerű élet, magas szintű gondolkodás". :) Igazából, ami történik most sem nem jó, sem nem rossz, egész egyszerűen törvényszerű. Ugyanígy volt az összes többi yatrában is szerte az ISKCON-ban és ami ott bekövetkezett az itt is be fog. Nagyon fiatal még nálunk a Krisna tudat és sok mindenen kell keresztül mennünk. Don't worry, mindig van valahogy. :)
süti beállítások módosítása