2 mobil helyett 1

2011.06.02. 03:12

Már vagy féléve 2 mobilt vagyok kénytelen használni. A Krisna-phonet, amin a bhaktákat érem el ingyen, illetve a cégest melyen munkaügyben kommunikálunk a kollegákkal és kifelé.
Mind a kettő szükséges egész nap.

Pedig néha egy is sok. És akkor még nem beszéltem a headsetekről (amit én mindig használok), hálózati- és autós töltőről és a többi kütyüről.

Kb. 10 éve Nokiát használok, az utolsó készüléket már 3 éve, ami mutatja, hogy elégedett vagyok vele. Így még nehezebb volt gondolni a váltásra.  

Bár technikailag könnyedén megoldható lenne, hogy 2 sim-kártya (vagy több) legyen egy készülékben, de ezt a mobil-szolgáltatók bojkotálják. És mivel ők az urak, így kevés cég gyárt ilyet. Sajnos a Nokia se (illetve 2 nagyon gagyit).

A noname távol-keleti típusokról nem sok jót hallottam, egyedül a samsung néhány terméke tűnt megbízhatónak. Ebből választottam a Samsung-Champ-Duost és próbálgatom a napokban.

Úgy tűnik beválik.
Kicsit egyszerűsíthet az amúgy nem egyszerű életen.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr55142633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása