Aktuális hazai

2011.05.17. 03:45

Régóta nem írtam magáról az oldalról.
Se ünneplés, se statisztika.

Na. Majd most.
Az élet rengeteget változott körülöttem (és még sokat fog) mióta elkezdtem írni.
Régebben inkább beszéltem, amit most is jobban szeretek, de sok minden utal arra, hogy a billentyűzetet nyomkodni is fontos. Nem mindig, és nem ész nélkül, de kell.

A világ kommunikációjának nagy része a világhálón zajlik. Portálok, közösségi oldalak, e-mail, keresők, chat, videó, és még sorolhatnám a végtelenségig. Direkt nem írtam cégeket, amik önmagukban is fogalmak lettek azóta.

És a folyamat nem áll meg. Persze észnél kell lennünk, hogy ezeket a lehetőségeket megfelelően használjuk és ne azok használjanak minket.

vgdVisszatérve erre az oldalra.
Az eredeti elképzelés végig megmaradt: személyes módon (kb. egy személyen keresztül) bemutatni a Bhakti-jógát, a Krisna-tudatot.
Ha valakinek ez tetszik, akkor jöjjön bátran, akinek nem az talál könnyen ennél sokkal jobbat.
Ezért engem nem fizetnek, neked se kell érte, így nagyon tiszta a kapcsolat.

Viszonylag kevés kommentet kellett törölnöm az elmúlt két és fél év alatt, de volt aki nem értette, hogy miért, pedig leírtam korábban:

„Egy fórum, vagy egy cikknek a hozzászólás az én megértésem szerint olyan, mint egy szinte végtelen kerekasztal-beszélgetés. Ezért az illem is ehhez igazodik. Persze nem gondolom, hogy lovagi meghajlás, kézcsók és egyéb kell, de amit sokan művelnek az elképesztő.  
- Tudom, hogy ezzel egy trend ellen megyek, de: mutatkozz be, legyél beazonosítható. Ha nem mered vállalni a véleményed, akkor ne szólalj meg, semmi értelme.
- A saját nevedet add meg. Nagy bunkóság valaki más neve alatt okoskodni.
- A témához szólj hozzá.
- Viselkedj úgy, mintha vendégségben lennél, mert abban vagy.
- Ha nem így teszel, ne lepődj meg, ha kidobnak
- Nem kell egyetértened, de az eltérő vélemények ütköztetésének létezik kulturált módja.
- Legyél érzékeny, bizonyos érzékeny témáknál óvatosan szólalj meg.
- Ne reklámozd magad, az oldalad, vagy bármi mást.
- Mint egy jó társaságban, inkább kezd el, segítsd a kommunikációt, mind fagyaszd”

Ahogy többször is írtam, én nagyon szeretem a szókimondást, és erre módot is adtam a „Beszéljünk nyíltan” sorozatban és azóta is, ha ez a fentiekben leírtakkal stimmel.

Ha valakinek még mindig maradt valamilyen megbeszélni valója velem, az nyugodtan keressen meg inkább személyesen. Nem hiszem, hogy bárkinek tartania kellene egy egyhetvenes, minden fajta pozíció nélküli törpecirkálótól :).

Ha figyeltél, láthattad, hogy egy jó ideje semmilyen módon nem foglalkozok az Egyház dolgaival. Pedig komolyan tudtam és tudnám növelni vele az oldal látogatottságát, de azt hiszem nem ez a lényeg.

Továbbra is lelkes és hűséges tagja vagyok a közösségnek kis családommal együtt, és figyelemmel kísérem az eseményeket, de most így hozta a sors, hogy ennyi.

Szóval ennyi.
Béke legyen veletek!

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr75142619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2011.05.17. 20:08:34

"....de most így hozta a sors, hogy ennyi. Szóval ennyi. Béke legyen veletek!" Ezt mire érted konkrétan Vijaya prabhu?
süti beállítások módosítása