Anyák napja

2011.05.01. 03:49

Ma van az Anyukák napja és egyben az Anyukám napja.

Ugyanis ma van a születésnapja is. Az élettörténetemnél lehet róla többet olvasni, többek között azt is, hogy 2005-ben elhagyta ezt a világot.
Hogy pontosan most merre jár, azt nem tudom.

Amikor az utolsó napjaiban volt, felhívott Sivarama Maharaja Indiából, Vrindávanból, mert valaki elmondta neki mi a helyzet. Én sohasem beszéltem róla.

Megkértem, hogy imádkozzon érte. Szerintem ez volt a legjobb dolog ami történt vele az életében.

Amikor elhagyta a testét megint felhívott Maharaja és megkérdezte, hogy most mit fogok csinálni.

„Megvendégelem a bhaktákat, kérem az áldásukat és folytatom a szolgálatomat. Azt hiszem ez a minden, amit tehetek érte.” válaszoltam.

„Igen, ez minden amit tehetünk” mondta

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr695142604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2011.05.01. 20:09:30

Hare Krisna
süti beállítások módosítása