Stúdió olcsóért

2011.02.20. 03:02


Amikor az év elején kipenderítettek a Templom utolsó sarkából, a stúdióból is, újra kellett szervezni néhány dolgot az életemben.homestúdió

Beköttettem otthonra az internetet (eddig csak mobilnet volt), megvettem és hazavittem az eddig bent használt asztali gépet. Az elmúlt 6 évben már úgy hozzám nőtt…

Beszereztem Line6 ux1 usb-s külső hangkártyát, ami kifejezetten otthoni ministúdiózásra van, gitárt, éneket, ilyesmit lehet felvenni vele. Levadásztam neten egy használt, de nagyon jó állapotú Alesis M1 520-as aktív monitorhangfalat. Mindez megvolt 60-70 ezer forintból, amit az egyik gitárom eladásából jött.

Nem lehet összemérni komoly stúdiós cuccokkal (bár pár éve ennél rosszabb dolgokkal vettük fel a Mantra lemezeket), de legalább normálisan lehet hallani mindent.

Érdekes, hogy már 25-30 éve próbáltam felvenni otthon az ötleteimet épp az aktuális technikával, de sohasem sikerült. Persze nem is nagyon voltam otthon az elmúlt 15 évben.

Persze most sincs időm rá, de ez van.

Az Om lemez nem itt készül, hanem egy nagyon ügyes fiúnál, de vettünk fel nálam ének-demót és jó ezen visszahallgatni a részverziókat.

Egyébként hamarosan jön az első szám!

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr615142532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor a Nilakanthából · http://www.nilakantha.hu 2011.02.20. 07:16:03

Hari Bol! :D Hallom-látom a sürgés-forgást. Várom az első lemezt! Jó lenne egyszer elbeszélgetni, hogy miért is penderítettek ki a Templomból, mert hogy kb. én is hasonló cipőben járok... Ismerni szeretném a történetét! Áldás vezessen! :D Hare Krsna! Gábor (Nilakantha)

Szórád Attila (Ati) 2011.02.20. 09:30:40

Ez a kipenderítősdi engem is érdekelne. Mostanában egyre több ilyet hallok... :( Ha itt nem akarod leírni, akkor megírhatod emilben is. tenzortenzor kukuc gmail pötty húúúú

Ismeretlen_117989 2011.02.20. 09:44:34

Szerintem meg hagyjuk ezt a témát. Ez az én bajom, kár volt így írnom. Biztos van egy másik út melynek csak így futhattam neki. A jövő kiszámíthatatlan...

Szórád Attila (Ati) 2011.02.20. 11:51:54

Értem

amala das · http://bhaktijoga.freeblog.hu 2011.02.21. 12:40:04

Egy fűszál sem mozdul az Úr Krisna akarata nélkül. Éppen ezért mindennek meg van az oka hogy miért történik...
süti beállítások módosítása