Tanultam

2011.01.09. 03:00

Csütörtökön voltam edzésem.

Ebben a hírben az a szomorú, hogy ez hír.

Mióta Kisordas és a dojo beköltözött a nyolckerbe, csak hébe-hóba esek be. Most megpróbálok ezen változtatni és legalább heti 1 edzésen ott lenni. Tudom, hogy ez szinte semmi, de egy kicsivel több annál.én

Furcsa volt, és valamennyire idegen is az elején. Nagyon kiestem fejben és testileg is, de aztán belerázódtam. Ma persze fáj mindenem az izomláztól…

A tréning közepén volt egy komoly élményem. A folyamatos párcserék nyomán összekerültem egy nálam sokkal-sokkal jobb, ügyesebb lánnyal.
A legnagyobb meglepetésemre egyszer csak megállt és megkérdezte, hogy mit látok, mit javítson a technikáján. Amikor ránéztem döbbenten láttam, hogy ezt most komolyan gondolja.

Elmondtam, hogy mit látok, majd bólintott, megköszönte és rögtön elkezdte alkalmazni.

Tényleg nem az volt az érdekes ebben az esetben, hogy én mondhattam meg valakinek (sok éven keresztül annyi mindent mondtam, hogy már én is untam), hanem tapasztalni ezt az alázatot és a fejlődni, tanulni akarást.

Remélem én is tanultam belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr735142486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Finnita 2011.01.09. 21:10:23

Mikor velem kerültél párba, nekem lepergett az életem, a gondolattól, hogy most meg kell hogy üsselek... :)))

Ismeretlen_24757 2011.01.10. 12:38:59

Köszönjük, hogy emelted az edzés légkörét. :)

Ismeretlen_117989 2011.01.10. 14:25:24

Kedves Finnita! Én már kezdetek óta bhaktákkal edzek, így ez könnyebb nekem. Így legalább megvalósíthatod a következő Bhagavad-gita verset: "Az alázatos bölcsek igaz tudásuk révén egyenlőnek látják a tanult és szelíd bráhmanát, a tehenet, az elefántot, a kutyát és a kutyaevőt [a kaszton kívülit] is." Bg.5.18. Hogy segítsek: én a legutolsó kategóriát erősítem jelenleg. Kedves Kisora pr! A lábszagomra gondoltál? :)
süti beállítások módosítása