A rejtvény megfejtése

2010.10.29. 03:38


Ezt mindenki eltalálta a Guns N Roses álltal híressé vált, de eredetileg Bob Dylan dal a „Knocking On Heaven's Door”

2. Ki énekel?

A főének én vagyok, hisz ez egy kirtan-szerű dolog volt és a többiek még fiatal bhakták voltak akkor. Így bár hármunk közül nekem volt/van a legrosszabb hangom rém maradt a feladat.

3. Kik a zenekar tagja, milyen hangszeren játszanak?

Tehát én gitároztam és énekeltem, Jaya Hari (akkor még bh. Jenő) dobolt és Acyuta (akkor még bh. Ákos) basszusgitározott és vokáloztak. Acyuta még rájátszott egy gitársávot, de a többi teljesen élő.1 éves a gopál

3. Hol és mikor készült a felvétel?

A Gopál nevű központban, Pestimrén, 1999 júliusában, amikor a hely 1 éves megnyitását ünnepeltük. A dolog nagyon rendhagyó volt. A szigeten kívül még senki nem csinált ilyet.

Rekkenő nyári hőségben be kellett csukni az ablakokat, és így mindenkiről ömlött a víz. És persze remegett az egész ház.

A legnagyobb élménye a szemben lévő magán nőgyógyászati rendelő doktorának és vendégeinek volt. 2 üveg ajtó választott el minket és egyenesen rájuk szólt.

A felvételt 5 számmal Gopál Band néven kiadtuk műsoros kazettán :).

A fő poén persze az, hogy 1 hónap múlva ugyanezek az emberek megalapították a Mantrát…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr95142410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

govinda 2010.10.29. 08:18:57

...és milyen jó, hogy így történt:D
süti beállítások módosítása