Beharangozó

2010.10.06. 03:34

Már nem is emlékszem pontosan ki volt a megcélzott réteg, amikor elkezdtem írni a bejegyzéseket. Volt egy elképzelés, de gondoltam, hogy úgyis kialakul.

Idővel észrevettem, hogy a személyes írásaim után van a legnagyobb érdeklődés. Főleg azok iránt, amelyek az Egyházzal kapcsolatos dolgokról írnak. Az augusztusi hónap olyan kiemelkedő statisztikát mutatott, amit nem tudok csak Rupa Goswami idézeteinek betudni. Pedig lehet… :)vgd

Amúgy nem hat meg a statisztika, de ezt az oldalt nem magamnak csinálom, így a ti véleményetek érdekel.

Belekezdtem egy hosszabb írásba, ami azt mutatná be, hogy én hogyan képzeltem/képzelem a Magyarországi Krisna-tudat fejlesztését. Sokat vaciláltam, hogy ezt megcsináljam, de végül belevágok.

Nincs vesztenivalóm.

Ha hülyeség az egész, akkor legalább kiírtam magamból, ti meg röhögtök egy jót.
Ha meg van benne valami használható, akkor hajrá, használd.

Próbálom majd ezt a jelenlegi helyzetet nem kommentálva egy pozitív alternatív jövőképként felrajzolni.

Hát ez.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr685142386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_24757 2010.10.06. 11:28:20

Kíváncsian várom, egy hamarosan ex építés vezető világmegváltó prédikálós ötleteit.

Ismeretlen_117989 2010.10.07. 11:50:13

Nem lesz csoda, vagy világmegváltó ötlet. Csak a valóság és keménymunka ígérete. Kíváncsi vagyok ez kinek jön be...

Dani 2010.10.07. 17:18:36

Nem baj, ha nem lesz benne csoda, azért én (is) kíváncsian várom! :-)
süti beállítások módosítása