Tavaly októberben (még hajjal) készült az interjú a címben szereplő személlyel.

Volt már a szintén debreceni Lukáccsal is, Kowával is.

Ezt is vágatlanul adom közre. Mivel ez a készülő filmhez vettük fel, kivágtuk volna az én hangomat, ezért beszél úgy, mintha nem lennék ott.

Gopál 2001

Szó esik a zenéről, a kedvenc Mantra dalról, a „megtéréséről”, és még sok minden másról.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr385142375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boti 2010.09.30. 07:21:58

Vártam már.Köszi

norbonc 2010.09.30. 09:44:46

Hari Nagyon köszönöm,hogy feltetted. Nagyon szeretem ezt az embert. Régen sokat társultam vele (már bhakta volt)és rengeteget köszönhetek neki.

govinda 2010.11.26. 20:24:43

Ez nagyon jó lett, de én több órán keresztül is elhallgatnám, ez nagyon rövid volt:(
süti beállítások módosítása