Nyuszika, azaz new sikha

2010.09.12. 05:03

Ha valaki nem tudná, a „sikha” a férfi bhakták hajtincse.

Mivel gyerekkoromtól elkezdve sokáig hosszú hajam volt, a rockerségről ne is beszélve, valahogy mindig szerettem, ha szép nagy és hosszú sikhám van. Persze betartva minden előírást erről.sikha

Az egyik magyarázat róla,amit akkoriban hallottam, hogy ennél fogva húz vissza minket Krisna. Én biztosra akartam menni :).

Aztán ahogy telt-múlt az idő egyre hátrébb csúszott a homlokom, elérve, sőt behatolva a hajtincsbe.
Mivel ritkán (szinte sohasem) látom, nekem ez nem tűnt fel. Aztán valamikor mostanában 2 tükör közé keveredtem és meglepett a szörnyű formája.

Végül úgy döntöttem, hogy legyen kisebb, normálisabb.

Szóval, most ilyen. Remélem, ez is elég lesz Krisnának…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr155142362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása