Átverés az ásványvíz?

2010.09.05. 04:45

Mivel az egészséges életmód, és annak egyik záloga a vízfogyasztás mindig fontos téma volt a környezetemben, a bhakták között ezért ennek a cikknek nagyon megörültem. Most kivételesen nem bemásoltam, hanem csak linkeltem a hitelessége és a hosszúsága miatt.

Mindig nagy vágyam volt bevizsgáltatni a palackozott- és az egyszerű csapvizeket, csak nem jutottam el odáig soha.

Én még úgy nőttem fel, hogy ez nem is volt kérdés, hisz a palackozott ásványvíz nem is létezett. És korábban se.

De azért mert nekem sanyarú gyerekkorom volt miért legyen másnak is?

Amikor 5-6 éve a bhaktáknál kitört az ásványvíz mánia nagy bajban voltam. Mint vezetőnek elsődleges szempont az egészség, de a pénzügyi egyensúly is. Vásárolták (főleg nyáron) éppen ahol jártak és ez a nagy számok törvénye szerint kezdett komoly összeg lenni, plusz az időkiesés.

Erre köztes megoldásként kitaláltuk, hogy központilag szerezzük be, nagytételben, olcsón, kiszállítva.
Ez jó is volt, de mivel „csak úgy” ott volt, nagyon gyorsan fogyott, és mindent elárasztottak a palackok.

A végső megoldás egy víztisztító jelentette, ami a mai napig is működik.
Érdekes tény, hogy ezt sem javasolja a cikk.

Viszont jó hír, hogy a III. kerületi csapvíz nemcsak minden egészségügyi feltételnek megfelelt, hanem az összesített versenyt is megnyerte az igen erős mezőnyben.

Már csak ezért is érdemes Gauranitai-hoz közel élni…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr945142354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása