„Mantra rockegyüttes”

2010.08.27. 04:27

Ritkán, vagy talán sohasem láttam így leírva, ahogy a címben szerepel a zenekart.

Egy helyen biztosan: Krisna-völgyben, a recepció, fogadó helyiségben.
Itt került ki egy fotótabló kb. 5-6 éve.

Ezen, ha jól veszem ki az Úr Caitanya fája látható a Magyarországi odaadó, prédikáló tevékenységekkel.

Sok szép és fontos dolog mellett (piros karikával jelölve) a Mantra is felbukkan egy 2002-es koncertképen.
Ki is nagyítottam, hogy jobban látszódjon.

Pont nem voltam valami jó kedvemben, amikor megláttam immár sokadszor.

Elgondolkodtam, hogy vajon amikor készült ez a tabló akkor volt túlértékelve ez a tevékenység amit Mantrának hívnak?

Végül arra jutottam, hogy Krisna és Caitanya Mahaprabhu úgyis tudja, hogy mit tettünk és teszünk és ez mit segített ennek a fának a növekedésében, egyben tartásában.

Aztán csöndben elővettem a mobilomat, lefotóztam a képeket, hogy meglegyenek emlékbe.
Mert azt hiszem már nem sokáig lesz kint…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr135142348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_148808 2010.08.27. 08:43:57

Vijaya Gouranga prabhu ne ijesztgess már! :)

Apacs 2010.08.27. 08:55:55

Szerintem jó dolog, hogy kikerültetek. Én még egy Visnus képet is simán odanyomtam volna a helyükben.

f.gabi 2010.08.27. 11:19:56

hari ha a zenekar által csak 1 ember másképp gondolkozik akkor szerintem a képnek ott a helye és nem 1 ember van aki nektek sokat köszönhet...

kzs 2010.08.27. 17:44:48

Haribol Prabhu! Ez a kép akkor is és most is ott jó ahol van.Hiszen semmi sem véletlen...

kata108 2010.08.27. 17:51:30

miért nem lesz kint sokáig?

Ismeretlen_9254 2010.08.27. 19:19:01

biztos arra gondolt Vijaya Gouranga prabhu hogy felújítják ez a fotótablót és már a következőre nem kerül fel. javíts ki kérlek ha nem így gondoltad. Szerintem is a Visnunak is ott a helye én attól a bandától kaptam meg a Szent Nevet internetről. igazából így kezdődött igazán a Krisnáság nálam.

hdd · http://vegavarazs.hu 2010.08.27. 19:22:33

Úgy gondolom, nagyon különleges helyzetben van az (vagy azok), akiknek a tevékenysége elismerést kap Radhe-Syama birodalmában, az Isteni Pár templomában, az Úr Caitanya fáján. Kell ennél több?
süti beállítások módosítása