H.G. Aindra prabhu eltávozott

2010.07.21. 05:00

Már majdnem minden bhakta oldal megemlítette a szomorú hírt.
Én csak most tudok írni Róla.

Nem tudom felmérni a nagyságát, helyzetét, csak egy dolgot tudok tenni: nagyon nagy köszönetet mondani.

Személyesen is volt szerencsém részt venni a bhajanjain 1996-ban és 2000-ben, amikor Vindávanaban voltam. Csak távolról csodáltam.

A legnagyobb hálával a személyes találkozást jóval megelőző hangfelvételeiért tartozom Neki.

Ahogy korábban említettem a 90-es évek elején a bhajan a bhakták csekély tudása miatt nem volt egy zenei élmény. Amikor azt mondták, hogy ebből ered minden dallam és ez vár ránk a lelkivilágban, megrettentem.

Már kezdtem beletörődni, hogy ez már csak ilyen, amikor eljutottak hozzám Aindra prabhu kazettái. Az odaadás és a lelki értékek mellett olyan változatos, csodaszép zenei világot tárt fel előttem, amit végtelenségig lehetett hallgatni.

Az akkori (és mostani) nagyon szennyes személyemnek ez mindent jelentett.

Nem csodálom, hogy hiányzott Fentről és mennie kellett.
Nekem is hiányozni fog…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr825142309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Németh Norbert 2010.11.04. 22:44:04

Haribol Mindenkinek! AINDRA PRABHU KÖNYVE Egy kedves bhakta ismerősöm a napokban telefonált külföldről, hogy a helyi templomban az egyik bhakta megrendelt jó néhány Aindra prabhu által írt, nemrég megjelent könyvet. Az "ISKCON botránykönyvéről" van szó. Én csak most hallottam róla. Állítólag leírt mindent, ami tapasztalt az elmúlt évtizedekben ebben az egyházban - olyan konkrét dolgokat, melyeknek a napvilágra kerülését a vezetőség nem szerette volna. Sokan mondták is neki, hogy nem szabadna ennek az írásnak kikerülnie. A kiadást persze nem is az ISKCON támogatta, hanem módosabb "kint élő" bhakták. Feltehetően ez a könyv nem lesz itthon elérhető. Állítólag "nagy, vastag és szép könyv" Az ára átszámítva 7000 Ft. Ha valakit érdekel, akkor szólok az ismerősömnek, hogy hozzon. Ezt viszont legkésőbb szombat estig jelezd nekem ide: norbert.nemeth108@gmail.com A legjobbakat! Norbi
süti beállítások módosítása