Fordított élet

2010.06.28. 05:41


Ezt a számot (zenét és szöveget is) 2001-ben írtam.

Egy Bhagavad-gíta vers volt a fő inspiráció.

Kitalálod, hogy melyik?

FORDÍTOTT ÉLETmantra

Amikor őrült vagy, én akkor alszom
Amikor alszol, én gondolkodom
Amikor eldőlsz, én akkor kelek
De mikor te kelsz, én inkább elmegyek

Ami neked fontos: a másik nem
Ami neked fontos, az nekem nem
Amikor megteszed, biztos, hogy én nem
De teszek olyan dolgokat, amiket te sohasem

Amikor megvadulsz, én észnél vagyok
De mikor okos vagy, én elszaladok
Ami neked fontos: a másik nem
Ami neked fontos, az nekem nem

Fordított élet, amit én élek
Fordított élet, ahogy te nézed


 

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr935142282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_9254 2010.06.28. 06:30:37

Ami minden lény számára éjjel, ébredés az a fegyelmezett embernek, míg az élőlények ébrenléte a bensőt látó bölcsnek éjszaka. ez?

Ismeretlen_117989 2010.06.28. 13:32:27

talált

jkata 2010.06.29. 19:30:45

jé, de jó ez a kép :)
süti beállítások módosítása