Csak a példa

2010.06.22. 05:26

Nem rég írtam az új autóról. Van benne egy érdekes dolog: sípol, ha nem kötöm be a biztonsági övet. Ez nem egy nagy dolog, csak nekem, mert még ilyen autót csak kölcsönbe vezettem.

kb. 18 éve van jogsim és folyamatosan vezettem ez idő alatt. Bekötött biztonsági öv nélkül.

Kezdetben csak elől volt valami mutatóban, de mivel nem volt automata övfeszítés inkább veszélyes volt. Aztán volt Subaru és Toyota kisbusz, ahol nem nagyon kérték számon az övet, így rendesen leszoktam róla.
Nem gyártottam nagy filozófiát rá, csak kényelmesebb volt így.

Az igen kellemetlen csipogás most viszont választás elé állított:
- valamilyen trükkel elhallgattatom (direkt nem mondom meg hogyan), vagy
- becsületesen bekötöm mindig.biztonsági öv

Egy generációnyi berögződés és a kényelemszeretet az első megoldás felé hatott erősen, de végül a másodiknál maradtam.

Miért?

- Nem véletlenül találták ki, tényleg így biztonságos
- Nem az enyém ez a test, nem kockáztathatom Másét
- Nem akarok kapkodni, ha meglátok egy rendőrt
- Nem használni csalás, milyen égő ez egy Krisnástól
- Milyen példa ez másoknak, főleg a fiamnak
- Hogy magyarázom majd el neki, hogy „kell, csak Apa nem csinálja”

Remélem érted, hogy ez a bejegyzés nem csak a biztonsági övről szól…
Én sípoltam…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr165142276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_148808 2010.06.22. 09:33:15

:)

gaobr 2010.06.22. 23:03:56

A biztonsági öv korlátoz a mozgásban. De nem annyira, mint egy tolókocsi.

acyutänanda däs · http://www.rabovszky.hu 2010.06.27. 03:11:28

komoly megvalósítás, nem veszek új autót amíg nem jutok el én is idáig...
süti beállítások módosítása