Megoldás 1.rész

2010.06.14. 05:12

6-7 évvel ezelőtt egy időszakban sokan törték rám az ajtót a problémáikkal.

Persze nem kellett törni, mert mindig nyitva volt reggel 4:30-tól este 9-ig.
elme

Viszont észrevettem, hogy én se bírom végtelen mennyiségben az elme- és érzelmi  problémákat.

Ráadásul a megoldás sem én voltam, hanem az, ami le van írva a Bhagavad-gítában.

Így hetente mindig kiraktam az ajtómra egy részletet a fent említett Szentírásból. Ez azoknak is jó volt, akik elhaladtak mellette és azoknak is, akik közvetlenül be akartak jönni.

 

Az „ajtóm” azóta megnőtt a net segítségével.

Itt az első:

„Az őrült elme számára ezért a legjobb kezelés az Úr Krisna transzcendentális tetteinek hallása, a szenvedő beteg megfelelõ diétája pedig a Krisnának felajánlott étel. Ez a kezelés nem más, mint a Krisna-tudat folyamata.”

Bg. 6.35. magyarázat

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr905142268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_24757 2010.06.19. 19:34:02

Minden nap 150-en jönnek ide és hallgatják az aznapi leckéd. :) ennyien nem fordulnának meg nagyon az ajtód előtt...
süti beállítások módosítása