Fent vagy lent

2010.05.25. 05:03

Az első szövegeim között volt a mai bejegyzés címével megegyező dal. A zenéjét is én hoztam össze.

Sok magyarázatot nem fűznék hozzá, szerintem kitaláljátok, hogy miről szól.

Egy érdekesség: a címnél tanakodtunk egy darabig, hogy legyen vessző, vagy nem. Végül így maradt...

Itt tudod meghallgatni a lemezes verziót:

Itt pedig az unpluggedeset. Nekem ez tetszik jobban:

FENT VAGY LENTmantra unplugged

Felnézek az égre
És nem látok rácsokat
Mennék el innen
De nem vagyok szabad
Megkötözve állok
A csomók a vágyaim
Itt tartanak lent
Az ostoba álmaim

Óh Uram,Te nem vagy fent vagy lent
De én tudom, hogy lent vagyok
A kettőnk közötti távolság
Egyedül én vagyok

Felnézek az égre
És nem látok rácsokat
Vágyaimból építek
Magas falakat
Lerombolnám
De nincs elég erőm
Repülnék Hozzád vissza
Át a felhőkön

Óh Uram,Te nem vagy fent vagy lent
De én tudom, hogy lent vagyok
A kettőnk közötti távolság
Egyedül én vagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr705142244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása